Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Οι πιο χρήσιμες συμβουλές για τα παπούτσια

Από την Coco Chanel μέχρι τη Victoria Beckham, όλος ο κόσμος της μόδας στρέφεται γύρω από τα παπούσια. Να γιατί:




Victoria Beckham
«Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με φλατ παπούτσια».

Imelda Marcos
«Δεν είχα τρεις χιλιάδες ζευγάρια παπούτσια, είχα χίλια εξήντα.»

Coco Chanel
«Μία γυναίκα με ωραία παπούτσια δεν μπορεί ποτέ να είναι άσχημη».

Vivienne Westwood
«Τα παπούτσια πρέπει να έχουν πολύ ψηλά τακούνια για να τοποθετούν την ομορφιά των γυναικών σε βάθρο»

Oprah Winfrey
«Έχω ακόμα τα πόδια μου στο έδαφος, μόνο που φοράω καλύτερα παπούτσια».

Marilyn Monroe
«Δώσε σε ένα κορίτσι τα σωστά παπούτσια και θα κατακτήσει τον κόσμο»

Sonia Rykiel
«Πώς μπορεί να φτάσεις ψηλά τη ζωή σου, αν δεν φοράς ψηλά τακούνια;»

Kenneth Cole
«Η μέση γυναίκα ερωτεύεται επτά φορές το χρόνο. Από αυτές οι έξι είναι με παπούτσια».

Anna Dello Russo
«Δεν με νοιάζει να είμαι γυμνή. Αρκεί να φοράω το σωστό ζευγάρι παπούτσια».


Manolo Blahnik
«Οι άνδρες μου λένε ότι έχω σώσει τους γάμους τους. Τους κοστίζει μια περιουσία στα παπούτσια, αλλά είναι φθηνότερο από ένα διαζύγιο».

Sarah Jessica Parker
«Δεν φοβάμαι τα ύψη, έχετε δει τα παπούτσια μου..»

Keira Knightley
«Όταν βλέπω ένα ζευγάρι παπούτσια που λατρεύω, δεν με νοιάζει αν τα έχουν στο νούμερό μου. Τα αγοράζω ούτως ή άλλως».

Amy Adams
«Το αγαπημένο μου παραμύθι είναι η Σταχτοπούτα. Γιατί είναι όλα σχετικά με το γοβάκι».

Rihanna
«Τι κι αν έχει η Nicki Minaj καλύτερους γλουτούς; Εγώ έχω καλύτερα παπούτσια».

Iris Apfe
«Αν τα μαλλιά σας είναι χτενισμένα και φοράτε καλά παπούτσια, μπορείτε να βάλετε οτιδήποτε».

Beyonce
«Στα 13 μου, στις Destiny’s child, μας είπαν να φοράμε ψηλά τακούνια, αλλά στην αρχή δεν μπορούσαμε να περπατήσουμε με αυτά. Δεν μπορούσαμε να κρατήσουμε τα γόνατα μας σε ευθεία αλλά μάθαμε...».