Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Τα μυστικά ομορφιάς της Sofia Vergara

Η Σοφία Βεργκάρα είναι μία γυναίκα που ξέρει πολύ καλά πως να αναδείξει την ομορφιά της. Δες ποια είναι τα μυστικά της..

Αν παρατηρήσεις προσεκτικά τις φωτογραφίες της ηθοποιού στην πάροδο του χρόνου θα δεις ότι εκτός από μερικές εξαιρέσεις φοράει πάντα το ίδιο μακιγιάζ (καφέ eyeliner, μπρονζέ makeup και μωβ κραγιόν). 



«Δεν έχει αλλαξει το μακιγιάζ μου. Μόλις βρεις τι σου πάει, κολλάς με αυτό», είπε σε συνέντευξή της. 

Στα μαλλιά της από την άλλη έχει κάνει πολλές αλλαγές. Από σκούρα, τα έβαψε πιο ανοιχτά, έκοψε αφέλειες και γενικότερα έχει δοκιμάσει διάφορα χτενίσματα. Τελικά, όμως, δεν ένιωθε ο εαυτός της καμία από αυτές τις φορές που έκανε τις αλλαγές. Η Σοφία νιώθει καλά μόνο με τα καστανά, μακριά μαλλιά της. 

«Όταν ξεκίνησα να δουλεύω στο Los Angeles, τα φυσικά ξανθά μαλλιά μου μπέρδευαν πολύ τους σκηνοθέτες γιατί ήμουν Λατίνα και είχα και προφορά. Τώρα οι άνθρωποι ξέρουν ότι είμαι Λατίνα. Δε χρειάζεται να προσπαθώ να αποδείξω κάτι πια. Βλέπω τον εαυτό μου όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη», είπε. 

Τέλος, ένα ακόμα από τα μυστικά ομορφιάς της είναι ότι σκουραίνει τις βλεφαρίδες της. “Έχω ξανθιές βλεφαρίδες και δε φαίνονται καν χωρίς μάσκαρα. Έτσι βάζω μία πολύ σκούρα μάσκαρα”, είπε.



ΠΗΓΗ: faysbook.gr